Free Download Camtasia studio 8.6 with kye and name | use life Time Camtasia Without kye and name

23 comments


Download TechSmith Camtasia Studio 8 Final Version is one of the best screen recorder programming for 2017. The program enables you to record your screen in HD and spare it to a video document. The client can alter recorded video, enhance it and include content data. Distribute or share recordings in different organizations: AVI, MP4, Macromedia Flash (SWF), Windows Media (WMV), QuickTime (MOV), RealMedia (RM), Animated GIF and EXE. Record 4K Ultra HD video or record 4K gameplay up to 14440p (60fps) for gamers. 

Camta The programsia Studio 8 Patch KeyGen Features: 
This 4K HD screen recorder program is comparable and contrasting option to Bandicam enables you to catch the substance of what is going on your desktop or some portion of the video document. The caught material can then openly alter, enhance indicates so. inflatables or include content data. Along these lines arranged, the material can without much of a stretch be distributed in various organizations: AVI, MP4, Macromedia Flash (SWF), Windows Media (WMV), QuickTime (MOV), RealMedia (RM), Animated GIF, and furthermore as an executable (EXE) . 
Labels: download camtasia studio 8 full free, Download TechSmith Camtasia Studio 8.0.1 Incl free [X64], Camtasia Studio 8 free + Serial Key [Full Setup] Download, Camtasia Studio 8.0 Keygen and License Crack Free Download, camtasia 8 free just, Camtasia 2017 free download, camtasia full free softasm. 
Camtasia Studio 8.0.3 License Key Free offers the capacity to add individuals or different companions to the recorded video. On account of this, with a single tick, you can turn out to be a piece of the foundation, and furthermore incorporate on French maker with a recorded sound document, enabling you to make intriguing introductions. 
Camtasia Studio bolsters a wide range of media organizations. Not including the standard organizations, for example, AVI, MKV or MP4 – bolsters AVCHD and multiplatform TREC arrange that empowers clients to alter plan on various working frameworks Windows or OS X. For instance, on a Mac catch video, and after that made the TREC document move and adjust in the Windows. 
With Camtasia Studio 8 free Download, you can pick the recording territory or spare the whole screen. SmartFocus highlight monitors activities performed on the screen and, if essential, utilizes the shrewd zoom. Camtasia Studio can spare in the meantime, the exercises completed on the desktop picture from a webcam and sound from an amplifier. Likewise, can guide fare to drive Google, YouTube or Screencast.

Installation Instructions:

First, run “Host Modifier.bat”, that’s important. Then open [Camtasia.exe] and install Camtasia Studio 9.
Do not open the program. Close it completely.
Go to crack folder and copy/paste “RegInfo.ini” to: C:\programdata\TechSmith\Camtasia Studio 9\
Or use one of the serial number to register the program.
Note: ProgramData folder is hidden. You must unhide files and folders in Windows.
Enjoy Camtasia Studio 9 Registration Code Latest Full Version.


Bangla

ইনষ্টল করা নিয়ম: প্রথমে ডাউনলোড করে নিবেন তারপর win zip সফ্টওয়্যার দ্বারা extract করে নিবেন, তারপর ইনষ্টল দিবেন, তবে ইনষ্টল দেওয়ার সময় আপনার net connection চালু রাখতে হবে, এবং এটা একটু সময় নিয়ে ইনষ্টল হয় তাই সময় নিয়ে ইনষ্টল করবেন।

কি ভাবে সারা জীনব Camtasia ফ্রী ব্যাবহার করবেনঃ ইনষ্টল করার পর আপনারা Free Trial ক্লিক করে ৩০ দিন ব্যবহার করতে পারবেন, ৩০ দিন পরে নিছের ভিডিওতে দেখানো কাজটি করলে আপনি আরো ৩০ দিন ব্যবহার করতে পারবেন, এভাবে ৩০ দিন পর পর  কাজটি করবেন।তাহলে আপনার ৩০দিন করে মেয়াদ ভাড়বে।

প্রথমে আপনার কম্পিউটার এর  STRAT বার এ ক্লিক করেন, Search এর খালি ঘরে RUN লিখে Search দিন, তার পর RUN লিখা যে software টা আসবে, ও টা ডাবল ক্লিক করে অপেন করেন ,  অপেন করার পর খালি ঘরটাতে REGEDIT লিখে Search দেন, এভার কি বোর্ড থেকে CTRL+ F চাপেন, আবার লিখেন DROMJMFILE তার পর ENTER চাপেন, এভার DROMJMFILE নামে যে পাইলটা আসছে ও টা ডিলিট করে দেন।

এখন আপনার ডেস্কটপে Camtasia studio সফ্টওয়্যার এর যে আইকন আছে ও টা সিলেক্ট করেন, এবং মাউজ এর ডাইন ভাটনে ক্লিক করে ও Run as administrator এ ক্লিক করেন, এভার ও টা অপেন করেন দেখবেন আবার ৩০ দিন এর হয়ে গেছে, এভাবে আপনি ৩০ দিন পর পর কাজটি করবেন তাহলে আপনি সারা জীবন ব্যবহার করতে পারবেন।

বিস্তারিত দেখুন নিছের ভিডিওতে:

video

আবার,
যদি ৩০ দিন শেষে সফ্টওয়্যার অপেন করার সময় যদি কি চায় তাহলে net connection অপ করে এখন থেকে যে কোন একটা কি কপি করে পেষ্ট করে দিলে হবে, তবে নেম এর ঘরে যে কোন একটা নাম লিখে দিলে হবে।


CAMTASIA  8 KEYS:


  • CD2AA-QzBHD-C3KJL-E9HRV-Q797c
  • CCNAM-YTC5C-YVDPC-CCHMC-FRD4C
  • CNAZC-3CFWC-CJHHM-MW2AM-H4RF8

23 comments :

  1. Replies
    1. amar akhan thake download korle to thakar khota na

      Delete
  2. Replies
    1. kunta, 9 na 8 amar to deki tik ase, internet connect kore install korven

      Delete
  3. Vai camtasia 8 er link hbe ?
    r camtasia 9 er trail version hoe ache...ete ami video upload dite gele watermark hoe thake... ki korte pari ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. uporer ta 8, o ta khub sundor kore use korte paren

      Delete
  4. bai camtasia kunta use korle watermark thakbe na?

    ReplyDelete
    Replies
    1. camtasia------- 8
      frist a j ta ase o ta download koren

      Delete
  5. camtasia 9 ki sudu 30 din e chalata parvo

    ReplyDelete
  6. camtasia 9 ki sudu 30 din e chalata parvo

    ReplyDelete
  7. Most Thanks for this post brother. Allahafez.

    ReplyDelete
  8. vai download korte parci na.. help me plz

    ReplyDelete