Free Download Camtasia studio 9 with kye and name | use life Time Camtasia Without kye and name

4 comments



Download TechSmith Camtasia Studio 8 Final Version is one of the best screen recorder programming for 2017. The program empowers you to record your screen in HD and extra it to a video archive. The customer can adjust recorded video, improve it and incorporate substance information. Convey or share recordings in various associations: AVI, MP4, Macromedia Flash (SWF), Windows Media (WMV), QuickTime (MOV), RealMedia (RM), Animated GIF and EXE. Record 4K Ultra HD video or record 4K gameplay up to 14440p (60fps) for gamers.

Camta The programsia Studio 8 Patch KeyGen Features:

This 4K HD screen recorder program is equivalent and differentiating alternative to Bandicam empowers you to get the substance of what is happening your desktop or some segment of the video report. The got material can then straightforwardly change, upgrade shows so. inflatables or incorporate substance information. Thusly orchestrated, the material can without quite a bit of an extend be appropriated in different associations: AVI, MP4, Macromedia Flash (SWF), Windows Media (WMV), QuickTime (MOV), RealMedia (RM), Animated GIF, and besides as an executable (EXE) .

Names: download camtasia studio 8 full free, Download TechSmith Camtasia Studio 8.0.1 Incl free [X64], Camtasia Studio 8 free + Serial Key [Full Setup] Download, Camtasia Studio 8.0 Keygen and License Crack Free Download, camtasia 8 free just, Camtasia 2017 free download, camtasia full free softasm.

Camtasia Studio 8.0.3 License Key Free offers the ability to add people or diverse allies to the recorded video. By virtue of this, with a solitary tick, you can end up being a bit of the establishment, and besides fuse on French creator with a recorded sound archive, empowering you to make charming presentations.

Camtasia Studio reinforces an extensive variety of media associations. Excluding the standard associations, for instance, AVI, MKV or MP4 – reinforces AVCHD and multiplatform TREC orchestrate that engages customers to modify anticipate different working structures Windows or OS X. For example, on a Mac get video, and after that made the TREC record move and modify in the Windows.

With Camtasia Studio 8 free Download, you can pick the recording domain or extra the entire screen. SmartFocus highlight screens exercises performed on the screen and, if basic, uses the keen zoom. Camtasia Studio can save meanwhile, the activities finished on the desktop picture from a webcam and sound from an enhancer. In like manner, can manage admission to drive Google, YouTube or Screencast.

Installation Instructions:

First, run “Host Modifier.bat”, that’s important. Then open [Camtasia.exe] and install Camtasia Studio 9.
Do not open the program. Close it completely.
Go to crack folder and copy/paste “RegInfo.ini” to: C:\programdata\TechSmith\Camtasia Studio 9\
Or use one of the serial number to register the program.
Note: ProgramData folder is hidden. You must unhide files and folders in Windows.
Enjoy Camtasia Studio 9 Registration Code Latest Full Version.

Bangla

ইনষ্টল করা নিয়ম: প্রথমে ডাউনলোড করে নিবেন তারপর win zip সফ্টওয়্যার দ্বারা extract করে নিবেন, তারপর ইনষ্টল দিবেন, তবে ইনষ্টল দেওয়ার সময় আপনার net connection চালু রাখতে হবে, এবং এটা একটু সময় নিয়ে ইনষ্টল হয় তাই সময় নিয়ে ইনষ্টল করবেন।

কি ভাবে সারা জীনব Camtasia ফ্রী ব্যাবহার করবেনঃ ইনষ্টল করার পর আপনারা Free Trial ক্লিক করে ৩০ দিন ব্যবহার করতে পারবেন, ৩০ দিন পরে নিছের ভিডিওতে দেখানো কাজটি করলে আপনি আরো ৩০ দিন ব্যবহার করতে পারবেন, এভাবে ৩০ দিন পর পর  কাজটি করবেন।তাহলে আপনার ৩০দিন করে মেয়াদ ভাড়বে।

প্রথমে আপনার কম্পিউটার এর  STRAT বার এ ক্লিক করেন, Search এর খালি ঘরে RUN লিখে Search দিন, তার পর RUN লিখা যে software টা আসবে, ও টা ডাবল ক্লিক করে অপেন করেন ,  অপেন করার পর খালি ঘরটাতে REGEDIT লিখে Search দেন, এভার কি বোর্ড থেকে CTRL+ F চাপেন, আবার লিখেন DROMJMFILE তার পর ENTER চাপেন, এভার DROMJMFILE নামে যে পাইলটা আসছে ও টা ডিলিট করে দেন।

এখন আপনার ডেস্কটপে Camtasia studio সফ্টওয়্যার এর যে আইকন আছে ও টা সিলেক্ট করেন, এবং মাউজ এর ডাইন ভাটনে ক্লিক করে ও Run as administrator এ ক্লিক করেন, এভার ও টা অপেন করেন দেখবেন আবার ৩০ দিন এর হয়ে গেছে, এভাবে আপনি ৩০ দিন পর পর কাজটি করবেন তাহলে আপনি সারা জীবন ব্যবহার করতে পারবেন।

বিস্তারিত দেখুন নিছের ভিডিওতে:


আবার,
যদি ৩০ দিন শেষে সফ্টওয়্যার অপেন করার সময় যদি কি চায় তাহলে net connection অপ করে এখন থেকে যে কোন একটা কি কপি করে পেষ্ট করে দিলে হবে, তবে নেম এর ঘরে যে কোন একটা নাম লিখে দিলে হবে।

CAMTASIA  9 KEYS:

Name: TenGaming
Serial key: CM4UU-B5CCC-LRLCY-PXFKX-PD36A

Name: Mr Fathi

Serial key: CCCUV-8VDCC-AFCFY-KFLMJ-KD46D

4 comments :

  1. I am very grateful for this enlightening article. I am new to this issue, but for me it elucidated several questions. Congratulations on your knowledge on the subject. Thank you very much.Password Recovery Bundle 2017

    ReplyDelete
  2. vai , I am looking for 32 bit windows

    ReplyDelete